تجلیل از ۱۴ هزار پرستار استان اصفهان به مناسبت هفته گرامیداشت پرستار

رستگاری همزمانی هفته پرستار با هفته بسیج را تقارن زیبا و مبارکی دانست و از عملیاتی کردن طرح پرستار جامعه نگر خبر داد و گفت: در این طرح تمام پرستاران مشغول فعالیت در داخل و خارج بیمارستان و نیز پرستاران در منزل، مشمول طرح قرار می گیرند.

ریحانه رستگاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به مناسبت هفته گرامیداشت پرستار (5 تا 11 آذرماه) اظهار داشت: به مناسبت هفته گرامیداشت پرستار از کلیه پرستاران استان تجلیل و قدردانی به عمل می‌آید.

 

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: کمیته برگزاری مراسم هفته پرستار با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مدیران واحدهای اجرایی دانشگاه و گروه صنفی پرستاران تشکیل و در خصوص هفته گرامیداشت پرستاری تصمیماتی را اتخاذ کرد.

 

رستگاری روز پرستار مصادف با ۹ آذرماه و سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها را فرصتی برای قدردانی از زحمات قشر خدوم و زحمتکش پرستار بیان کرد و گفت: به همین مناسبت مقرر شد از کلیه کادر پرستاری تحت پوشش دانشگاه در همه بخش ها تقدیر بعمل آید.

 

وی شعار هفته پرستاری را «ارتقای  سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات و رفع موانع خدمتی» عنوان کرد و افزود: هفته گرامیداشت پرستاری از روز شنبه مصادف با 5 آذرماه بمدت یک هفته آغاز می شود که هر روز هفته با یک شعار تعریف شده از جمله «پرستاری، بسیج، جهاد خدمت» ، «پرستاری، جامعه نگر، پیشکسوت،"پرستاری، دانشجو، آینده‌ای روشن»، «پرستاری، رفع موانع خدمتی»، «پرستاری سیره زینبی(س)»، «پرستاری تجدید میثاق با  آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا»و «پرستاری، بصیرت حرفه ای» نامگذاری گردیده است.

 

این فرد مسئول همزمانی هفته پرستار با هفته بسیج را تقارن زیبا و مبارکی دانست و تصریح کرد: پرستاران دارای روحیه ایثار گرانه هستند که الگوهای قوی نیز برای جامعه می باشند از این رو، پرستاری در هر کشور از یک عقبه قدرتمند برخوردار است.

 

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از عملیاتی کردن طرح پرستار جامعه نگر خبر داد و افزود: در این طرح تمام پرستاران مشغول فعالیت در داخل و خارج بیمارستان و نیز پرستاران در منزل، مشمول طرح قرار می گیرند.

 

وی افزود: پرستاران در تمام بحران ها همواره پیشران و پیشرو بوده اند و دردوران همه گیری کرونا که به مثابه یک جنگ زیستی بوده، نیز پرستاران در خط اول دفاع و خدمت به مردم قرار داشتند.

 

رستگاری در ادامه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هر آنکس که کارش را در هر کجا که هست به درستی انجام دهد، به آرمان های انقلاب و امام راحل عمل کرده است، پرستاران همواره در این عرصه پیشتاز بوده اند.

کد خبر 1235794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha