همدلی و هم افزایی مسیر توسعه و پیشرفت استان را هموار می‌کند

بهرام نیا با بیان اینکه بسیجیان خالصانه، گمنام و بی ریا خود را برای نظام وقف کردند، گفت: همدلی و هم افزایی مسیر توسعه و پیشرفت استان را هموار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، عصر امروز(۶ آذر) در گردهمایی بسیج اساتید استان با بیان اینکه هفته بسیج فضای کشور را عطر آگین کرده است، اظهار کرد: بسیج نتیجه تراوش فکری امام (ره) بود.

 

حسن بهرام نیا با بیان اینکه بسیجیان خالصانه، گمنام و بی ریا خود را برای نظام وقف کردند، گفت: تشکیل بسیج یادگار حضرت امام ( ره ) است و روز به روز به این دور اندیشی پی می بریم که بسیج چه اندازه توانسته به کشور در تمامی حوزه ها کمک کند.


 

استاندار ایلام ادامه داد: هر کسی که در راستای آرمان های امام (ره) حرکت کنند بسیجی محسوب می شود و به برکت همین بسیج است در همه عرصه ها پیشرفت داشته ایم که نمونه آن پیشرفت در عرصه های علمی، موشکی و پزشکی و نانو است.


 

وی با بیان اینکه بسیجیان در کشور خالصانه، گمنام و بی ریا خود را برای نظام وقف کردند، گفت: بسیجیان در ایام شیوع کرونا نیز نقش خود را به خوبی ایفا کردند.


استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تحریم های ناجوانمردانه تشدید شد که با وجود همه این مشکلات دولت معیشت مردم را به زلف برجام گره نزد و در طول بیش از یکسال از دولت اقدامات بسیاری در استان و کشور انجام شد.

کد خبر 1235810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha