بازدید دوره ای از کانون های مساجد استان زنجان آغاز شد

به گفته اسلامی، در راستای پایش عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، بازدید دوره ای از ۳۸۲ باب کانون مساجد استان زنجان آغاز شد.

محسن اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: در استان زنجان 382 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می کنند که در راستای پایش عملکرد این مراکز، بازدید دوره ای با حضور کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان انجام می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه در بازدیدهای انجام شده از کانون های مساجد که به مناسبت هفته کتاب انجام شد، پایش کتابخانه های مسجد در دستور کار قرار داشت، گفت: طرح پایش کتابخانه های مساجد در 25 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اجرا شد و از کتابداران موفق نیز تجلیل به عمل آمد.

وی با یادآوری اینکه در بازدید دوره ای از کانون های مساجد در مناطق مختلف استان بازدید خواهد شد، گفت: در این بازدید ها ضمن بررسی نحوه عملکرد هر کانون بر تقویت فعالیت های کمی و کیفی کانون های مساجد تاکید خواهد شد.

 

این مسئول در ادامه از آغاز کارویژه ای با موضوع تولید محتوای رسانه ای در بین کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: این کار ویژه در راستای ارتقاء عملکرد کانون های مساجد در حوزه رسانه خواهد بود.

کد خبر 1235870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha