گره‌گشایی از مشکلات مردم، نیازمند کار و روحیه بسیجی است

شاهچراغی در گردهمایی بسیجیان ادارات گفت: خدمت بسیجی وار به مردم گره‌گشایی مشکلات کشوروبرپایی میز‌های خدمت در محلات حلال مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، سید محمد تقی شاهچراغی به مناسبت هفته بسیج در گردهمایی بسیجیان ادارات با اشاره به اینکه سابقه و کارکرد بسیج در جامعه مشخص است، افزود: دشمن امروز تمام ابزار‌های خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار گرفته است.


استاندارقم ادامه داد: متاسفانه در حوادث اخیر جو روانی به حدی سنگین بود که شاهد بودیم برخی از جوانان گمراه شدند و اقداماتی را انجام دادند که به فرموده مقام معظم رهبری حساب این افراد از اغتشاشگران جدا است.

 

وی با بیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم به تمام معنا نیازمند کار و روحیه بسیجی است گفت: اگر قرار است عنوان مبارک بسیجی بودن همراه ما باشد، باید با تلاش مضاعف و خالصانه در عرصه کمک به مردم گام برداریم.

                         

استاندار با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم حل مسائل و خدمت‌رسانی به مردم محله محور شوند، خاطرنشان کرد: برپایی میز‌های خدمت به مردم در محلات مختلف با حضور مدیران و یا نماینده تام الاختیار آن‌ها می‌تواند بسیاری از گره‌های زندگی مردم را رفع کند.

 

محمدرضا موحد  هم با بیان اینکه بسیج هیچ مشابهی در دنیا نداشته و نخواهد داشت، گفت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه و اصناف رشد و نمود داشته و درحال خدمت‌رسانی است.

 

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه بسیج، مقتدر، نافذ و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند تا بسیج و بسیجی وجود دارد هیچ‌گاه نمی‌توانند پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سست کنند

کد خبر 1235881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha