جهاد تبیین از تکالیف بسیج است

نصیری با اشاره به رسالت امروز دانشجویان در جامعه گفت: جهاد تبیین از تکالیف بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن نصیری در مراسمی که با حضور مدیران ،اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در سالن خواجه نصیرالدین طوسی واحد دانشگاهی این شهر برگزار شد گفت: جهاد تبیین از تکالیف مهم و تاثیر گذار بسیح است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق با بیان اینکه بسیج از جنس همان شجره طیبه مطرح شده در قرآن است که باید در عرصه جهاد تبیین قرآنی عمل کند، افزود: جهاد تبیین از تکالیف بسیج است که باید در جامعه ترویج و فعال شود.

 

نصیری افزود: بیشتر وقتی صحبت از اخلاص بسیج به میان می آید ناخودآگاه به یاد بسیجیان دفاع مقدس می افتیم اما باید بدانیم همین امروز و در همین شهرستان بسیجانی فعال هستند که اگر نبودند بی شک امنیت حاکم بر شهر را نداشتیم.

 

وی از خودگذشتگی بسیجان جوان و نوجوان بافق در ماجراهایی مثل اردوهای جهادی و سیل اخیر در روستاهای شهرستان را ستود و یادآور شد : در دو ماه گذشته بسیجیان بافق بی هیچ چشمداشتی شبانه روز در حال فعالیت برای تداوم و ارتقاء آرامش و امنیت مردم هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به اساتید دانشگاه آزاد شهر توصیه کرد با گفتگوی صمیمانه با دانشجویان دستاوردهای نظام اسلامی را مطرح و به عنوان اساتید بسیجی در جهاد تبیین مد نظر مقام عظمای ولایت نقش آفرین باشند.

 

در پایان این مراسم حکم فرماندهی پایگاه مقاومت شهدای گمنام دانشگاه ، توسط سرهنگ نصیری به دکتر اشرفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق تحویل شد.

کد خبر 1235898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha