تعداد ۱۵۰ سرویس  اصلی و نیابتی در پست استان یزد فعالیت دارد

رحمانی پور گفت: ۱۵۰ سرویس پستی و نیابتی توسط ۲۶۴ نیروی رسمی و شرکتی کار ارسال و دریافت مرسولات پستی مردم را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی‌محمد رحمانی پور در آیین معارفه سرپرست جدید اداره پست شهرستان بافق که با حضور فرماندار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: انعقاد قرار داد ادارات و نهاد های دولتی و خصوصی با پست باعث صرفه جویی در وقت و جلوگیری از رفت آمد زائد می شود.

 

وی از انعقاد قرار داد با سازمان ثبت اسناد خبر داد و بیان کرد: در قالب این قرار داد سندهای تک برگ که صادر می شود از طریق پست به مالکان تحویل می شود.

 

وی اظهار کرد در دوران کرونا که کسب و کارها دچار اختلال شده بود کالاهای مورد نیاز مردم از طریق پست حمل و به متقاضیان تحویل می شد.

 

این مسئول با بیان اینکه روزانه ۱۲ هزار مرسوله پستی وارد استان یزد می‌شود خاطرنشان کرد: هم اینک به خاطر قطع اینترنت فعالیت پستی در شرکت پست ایران کمتر شده است.

 

رحمانی پور با بیان اینکه پست استان می‌تواند در حوزه دریافت و تحویل نتیجه ازمایش پزشکی کار مفید و ارزشمند انجام دهد تصریح کرد: این اقدام همانند تجارت الکترونیکی در دوران کرونا، از رفت‌وآمدهای اضافه جلوگیری خواهد کرد.

 

وی همچنین تعداد کارکنان پست شهرستان بافق را هشت نفر عنوان کرد و افزود: چهار نامه رسان مرسولات پستی سطح شهر  را توزیع می‌کند و همین تعداد کار قبول و ارسال مراسلات مردم را انجام می دهند.

 

مدیرکل پست استان یزد اضافه کرد: نامه رسانان بافق روزانه به ۵۰۰ مکان مراجعه می‌کنند که قابل توجه است و می شود با استفاده از این ظرفیت مرسولات و کالاهای دیگر را در این اماکن توزیع کرد.

 

محمد علی صمیمی فرماندار بافق هم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، در مورد تامین نیروی انسانی و حفظ امنیت شغلی مطالب بیان کرد و گفت: فرمانداری آمادگی دارد به صورت مشارکتی در بهسازی ساختمان اداره پست شهرستان همکاری و مساعدت  کند.

کد خبر 1235901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha