مشارکت ۵۰۰ خیر مدرسه ساز در احداث پروژه های آموزشی در قزوین

سعادتفر گفت: ۵۰۰ خیر مدرسه ساز در استان ما همکاری دارند که از سال ۹۳ تاکنون خیران ما در اجرای ۱۴۰ پروژه و بیش از یک هزار کلاس درس مشارکت داشتند.

ابراهیم سعادتفر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: یکی از برنامه هایی که هر ساله توسط اداره کل نوسازی مدارس قزوین برگزار می شود، جشنواره خیرین مدرسه ساز است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز 10 آذر ماه در قزوین برگزار می شود.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین ادامه داد: این جشنواره با هدف تکریم خیران و استفاده از ظرفیت های جدید برای حوزه ساخت و ساز برگزار می شود که در این برنامه حدود ۵۰۰ نفر از خیران حضور دارند که از 24 نفر از خیران تقدیر می شود و ان شاالله بتوانیم از ظرفیت این خیران در ساخت و اتمام پروژه های آموزشی بهره ببریم.

 

وی عنوان کرد: «تکمیل پروژه های نیمه تمام» شعار جشنواره است ان شاالله خیران در این امر مشارکت کنند، البته بعضی از خیران علاقه دارند پروژه جدید شروع کنند که اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه آموزشی است.

 

سعادتفر اعلام کرد: 80 پروژه نیمه تمام آموزشی داریم که برای تکمیل این تعداد پروژه 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با مشارکت خیران شاهد روند کاهشی این تعداد پروژه باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: خیران همواره ما را در احداث پروژه های آموزشی همراهی کردند به طوری که در سال گذشته بیش از 40 میلیارد تومان مشارکت داشتند و از ابتدای سال جاری تاکنون هم 60 میلیارد تومان تعهد داشتند که ان شاالله این رقم محقق شود.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین یادآور شد: 500 خیر مدرسه ساز در استان ما همکاری دارند که از سال 93 تاکنون خیران ما در اجرای 140 پروژه و بیش از یک هزار کلاس درس مشارکت داشتند.

 

کد خبر 1235904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha