نظارت همگانی، راه نجات جامعه از فساد و انحراف است

حجت الاسلام مهدوی نیا با تاکید بر ضرورت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، گفت: نظارت همگانی راه نجات جامعه از فساد و انحراف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین یونس مهدوی نیا، امروز در دیدار با فرمانده سپاه پاسداران استان لرستان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج حرکتی فراگیر و جمعی است.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با بسیجیان فرمودند: بسیجی باید قدر بسیج را بداند، افزود: مرحوم آیت الله مصباح یزدی ( ره)  هم در مورد بسیج می فرماید: بسیج حرکتی است فراگیر در جامعه به سوی هدفی والا است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان ابراز کرد: تفکر بسیج، تفکر تلاش وحرکت است وتفکر بسیجی با بی تحرکی متناسب نیست.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با برشمردن ویژگی های بسیج، خاطرنشان کرد: حرکتی سریع و توفنده است؛ پس کسانی که در جامعه کند حرکت میکنند هرچند ساکن نیستند ولی بسیجی به شمار نخواهند آمد.

 

وی با بیان اینکه بسیج حرکتی فراگیر و جمعی است، ادامه داد: هدفمند و با انگیزه، خدمت به محرومان، تلاش مضاعف، فداکاری و ایثاراز ویژگی های تفکر بسیجی است.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه بسیج بیش از این که یک تشکل باشد یک تفکر است، خاطرنشان کرد: این را میتوان از خدمات خالصانه ، بی منت و داوطلبانه با اعتقاد به مبانی دینی دید.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی افزود: برای حفظ و نجات  هر جامعه از فساد و انحراف و سقوط ؛ نظارت همگانی و در بعضی موارد نظارت گروهی خاص لازم و ضروری است.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا اذعان داشت: برهمین اساس امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین و عظیم ترین فرایض و واجبات اسلامی است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: برای تبلیغ و ترویج و گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبدیل کردن آن به یک نظارت همگانی نیازمند تفکر بسیجی می باشد.

 

کد خبر 1235911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha