استفاده از ظرفیت جوانان مسجدی برای ایجاد مرکز شتابدهی نوآوری اجتماعی

رستمی بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان مسجدی برای ایجاد مرکز شتابدهی نوآوری اجتماعی تاکید کرد و گفت: می توان از ظرفیت مساجد برای تربیت نیروهای متعهد انقلابی بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رستمی امروز در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به تشریح اقدامات نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: مساجد ظرفیت عظیمی برای کادرسازی و تربیت نیروی انسانی متهد به انقلاب اسلامی دارند.

 

مسئول فرهنگی نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان ماهنشان بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان مسجدی برای ایجاد مرکز شتابدهی نوآوری اجتماعی تاکید کرد و گفت: کانون های مساجد بستر مناسبی برای تربیت نسل انقلابی فراهم کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز به تشریح اقدامات کانون های مساجد در استان زنجان پرداخت و گفت: یکی از اقدامات مورد تاکید در کانون های مساجد تقویت عملکرد کانون های مساجد در حوزه رسانه است.

 

اسلامی از آغاز کار ویژه تولید محتوای رسانه در بین کانون های مساجد خبر داد و افزود: به همین منظور گروه های سرود و تئاتر در هر مسجد تشکیل و کارگاه های توانمندسازی اعضای کانونی در حوزه عکاسی، فیلم سازی و انیمیشن برگزار می شود.

 

در ادامه از کانون امام صادق (ع) مسجد ۱۴ معصوم (ع) روستای اند آباد اولیاء بازدید و کتابخانه این کانون پایش شد.

کد خبر 1235916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha