شواهدی از فروپاشی امپراطوری صهیونیستی در "آینده روی دور تند"

ماتیاس چانگ، حقوقدان و سیاستمدار مالزیایی – چینی در کتاب "آینده روی دور تند" در کنار ارائه شواهد و قرائنی از فروپاشی رژیم صهیونیستی به تبیین چرایی سقوط پرشتاب و خشونت گریزناپذیر این امپراتوری پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کتاب "آینده روی دور تند (فروپاشی امپراتوری صهیونیستیِ انگلیسی - آمریکایی)" که پژوهشی از ماتیاس چانگ، حقوقدان و سیاستمدار مالزیایی – چینی، دستیار سیاسی ماهاتیر محمد است و توسط محمد عرب زاده و وحیدرضا مختارزاده ترجمه شده و مرکز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است به دنبال ارائه شواهد و قرائنی از فروپاشی امپراطوری صهیونیستی، انگلیسی و امریکایی در آینده نزدیک است.

 

بنابراین گزارش، در معرفی اجمالی این کتاب که اکثر مدارک و شواهد عرضه شده در آن به نقل از نخبگان و امپراتوری صهیونیستی در اروپاست، آمده است: رژیم صهیونیستی تنها دریافت کننده کمک های آمریکاست که موظف نیست درباره نحوه  هزینه آن پاسخگو باشد، معافیتی که به واسطه آن، آمریکا نمی تواند مانع از هزینه این پول ها در اموری شود که حتی با آنها مخالف است. این رژیم، دریافت کننده بیشترین کمک های اقتصادی و نظامی از جنگ جهانی دوم به بعد بوده و مجموع کمک های مستقیم آمریکا به اسرائیل سالانه حدود یک پنجم بودجه کمک های خارجی آمریکاست. همچنین آمریکا دائما از اسرائیل حمایت دیپلماتیک می کند و قطعنامه های مختلف شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه اسرائیل را وتو کرده است. این اثر به سلطه صهیونیست ها بر ارکان سیاست گذاری و تصمیم سازی ایالات متحده و تحلیل سیاست های توسعه طلبانه و جنگ طلبانه آنها در جهان پرداخته است. نویسنده ضمن تحلیل این سیاست های معتقد است امپراتوری صهیونیستی انگلیسی – آمریکایی در حال فروپاشی است و صدای نفس های پایانی رژیم صهیونیستی شنیده می شود.

 

 

نویسنده در این کتاب که به بیان سلطه صهیونیست‌ها بر ارکان سیاستگذاری و تصمیم‌سازی ایالات متحده و تحلیل سیاست‌های توسعه‌طلبانه و جنگ‌طلبانه آن‌ها در جهان پرداخته، تلاش کرده است تا چرایی سقوط پرشتاب و خشونت گریزناپذیر امپراتوری صهیونیستی انگلیسی - امریکایی و تبعات آن را توضیح دهد. همچنین تاکید دارد که این امپراتوری در حال فروپاشی است و صدای نفس‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود و صهیونیستم در حال مرگ است!

 

گفتنی است این کتاب تاکنون سه بار در امریکا و یک بار در مالزی چاپ شده است.

 

 

 

کد خبر 1235924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha