اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت مزار شهدای گمنام کلور را گلباران کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت گفت: جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت و بسیجیان به مناسبت هفته بسیج مزار شهدای گمنام کلور را گلباران کردند.

سیده مرضیه قریشی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت و بسیجیان به مناسبت هفته بسیج مزار شهدای گمنام کلور را گلباران کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و قرائت فاتحه و تجدید میثاق نوجوانان و جوانان با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

 

وی ادامه داد: در این مراسم که خواهران عضو کانون و بسیجیان حضور داشتند اعلام همبستگی با آرمان های انقلاب را با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» فریاد زدند تا دشمنان بدانند همچنان ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده اند.

 

قریشی اعلام داشت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم به همین از دیگر برنامه های معنوی بود که به صورت مشترک با حضور اعضای کانون و بسیجیان دلاور برپا شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تاکید کرد: برپای سفره احسان و دعا به مناسبت هفته بسیج و پخش شیرینی و شکلات از دیگر برنامه های بود که همزمان با هفته بسیج برگزار شد.

 

قریشی افزود: از همدلی و همراهی همه اعضای کانون و بسیجیان در این برنامه های فرهنگی تقدیر و تشکر می کنم.

 

کد خبر 1235937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha