هدف اصلی نهضت پیشرفت بانوان تحقق الگوی سوم زن بدون نگاه به زن شرقی و غربی است

اکبری با اشاره به اهمیت الگوی سوم زن به عنوان نماد الگوی شاخص یک زن مسلمان ایرانی گفت: هدف اصلی نهضت پیشرفت بانوان تحقق الگوی سوم زن بدون نگاه به زن شرقی و غربی است.

لیلا اکبری در جریان برپایی نشست هم اندیشی با حضور جمعی از بانوان نهضت پیشرفت بانوان در نظرآباد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هدف اصلی نهضت پیشرفت بانوان تحقق الگوی سوم زن بودن نگاه به زن شرقی و غربی است. 

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: معتقدیم این حضور پرشور و پررنگ بانوان برای پیروزی انقلاب اسلامی و امتداد آن در طول این چند دهه اخیر است که همین شاخصه شأنیت بخشی و اعتبار به جایگاه بانوان اهمیت پیدا می کند. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله محوری با هدف حل و رفع مشکلات اظهار کرد: احصاء مشکلات و مطالبات سپس برنامه ریزی برای حل و رفع آن از اهداف اصلی نهضت پیشرفت بانوان استان البرز است. 

 

اکبری با اشاره به اهمیت الگوی سوم زن به عنوان نماد الگوی شاخص یک زن مسلمان ایرانی گفت: هدف اصلی نهضت پیشرفت بانوان تحقق الگوی سوم زن بودن نگاه به زن شرقی و غربی است.

 

وی ادامه داد: رساندن پیام انقلاب از سه طریق و هدف مبنایی در قالب گفتمان سازی، جریان سازی و شبکه سازی محقق می شود که در جریان این سه اصل شاهد توفیقات راه خواهیم بود.

 

اکبری با بیان اینکه شکل گیری ذهنیت خاص در جامعه مبتنی بر گفتمان سازی الگوی سوم زن تصریح کرد: مسئله اولویت دار الگوی سوم زن زمانی که مانند یک گفتمان رواج پیدا می کند در مسیر خود برای رسیدن به هدف اصلی معنی پیدا می کند. 

 

وی بیان کرد: فعال شدن بانوان برای حل مسائل مختلف، منشأ اثر بودن، شناخت راهکار و راهبرد برای این مسئله اهمیت اساسی دارد که مبتنی بر آن طرح رفیقانه، دختران پیشرو، حرف آورد همچنین کنگره ولایت اجتماعی زن را راه انداخته ایم. 

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: عملیات تبیین بانوان را در کنش گری اجتماعی با طراحی شیوه نامه ای به انجام رسانده ایم که در طول آن نگاه مسئله شناسی در سه حوزه تعریف شده پیش رفته ایم که طرح مهرواره بانو ناظر به نگاه زنان در محله و مسجد است و پس از آن رویداد پیشگام که مشکلات و مسائل را مورد توجه قرار می دهد. 

 

 

 

کد خبر 1235939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha