اجرای طرح  « طراوت» در بیش از ۵۰ مسجد سطح شهر یزد

رستگاری از اجرای فاز دوم طرح « طراوت» کانون های مساجد ویژه نوجوانان ۱۳ تا ۱۶ سال در بیش از ۵۰ مسجد سطح شهر یزد خبر داد.

محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به برگزاری فاز دوم طرح  « طراوت» ویژه کانون های مساجد سطح شهر یزد گفت: امسال فاز دوم این طرح با حضور بیش از 50 مسجد در مناطق مختلف سطح شهر یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: این طرح ویژه نوجوانان 13 تا 16 سال است که در 4 محور استعدادیابی، آموزش، تولید و رقابت با حضور اساتید استانی برگزار می شود.

 

رستگاری بیان کرد: تئاتر، داستان نویسی، اجرا و گویندگی، شعر، عکاسی و فیلم برداری، کارآفرینی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، کتاب و کتابخوانی، مهارت های زندگی و برترین آرزوها به عنوان دوره هایی است که به همت کانون های مساجد در این مساجد اجرا می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: این برنامه ها به همراه برنامه های ورزشی، تفریحی، بصیرتی و تربیتی است که به مدت یک سال و در دوره های مختلف برگزار می شود.

 

وی گفت: این طرح با شعار « مسجد باطراوت، محله بانشاط» برگزار می شود که ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به عنوان مجریان اصلی این طرح هستند.

 

رستگاری گفت: آخرین مهلت ثبت نام علاقمندان به شرکت در این طرح 11ذرماه 1401 است که علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت « www.taravatemasjed.ir » ثبت نام کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 09905121831 از جزییات این طرح اطلاع پیدا کنند.

 

 

کد خبر 1235991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha