برگزاری ۵۰ دوره آموزش مهارتی برای سربازان وظیفه نیروی دریایی

درویشی از همکاری کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با نیروی دریایی خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۴۳۹ سرباز وظیفه در ۱۵ رشته آموزشی ۵۰ دروه مهارتی را طی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید حسین درویشی امروز(۷آذر) در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی اظهار کرد: هفتم آذر ماه هر سال یادآور دلیرمردان فراموش نشدنی نیروی دریایی است که در یک نبرد تاریخی کتاب زرین افتخارات دریادلان را مزین به پیروزی شصت و هفتمین روز شروع جنگ تحمیلی کردند .

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در ادامه سخنانش به اهمیت مهارت آموزی سربازان وظیفه پرداخت و گفت: دوران خدمت سربازی بستر مناسبی برای ارائه آموزش های مفید و بازار محور به این سرمایه های انسانی است تا پس از پایان خدمت وارد بازار کار شوند.

 

وی در خصوص عملکرد این اداره کل در سالجاری در حوزه مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروی دریایی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۴۳۹ سرباز وظیفه  در ۱۵ رشته آموزشی ۵۰ دروه مهارتی را طی کردند که این مهم در ۲۷ کارگاه آموزشی به تحقق پیوست.


 درویشی در خاتمه به تعداد کارگاههای آموزشی به تفکیک نوع نیروی نظامی اشاره کرد و گفت: سهم مشارکت نیروی دریایی سپاه ۲کارگاه آموزشی، نیروی دریایی نیروی انتظامی ۱۰کارگاه آموزشی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ۱۵کارگاه  است.

کد خبر 1236021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha