تنها یک نفر از مصدومین حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در بیمارستان بستری است

شریفی گفت: در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ۲۶ مصدوم وجود داشت که ۲۵ نفر مرخص شدند و سطح هوشیاری خادم حرم مطهر که تنها مصدوم بستری این حادثه است الان حدود چهار یا پنج است.

مهرداد شریفی، با اشاره به اینکه جامعه پرستاری در موضوع پرستاری از مصدومین حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خوبی خوش درخشیدند، در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در این حادثه 26 مصدوم وجود داشت که 25 نفر مرخص شدند.

معاون درمان علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه آخرین نفری که هنوز مصدوم است، همان خادم عزیزی است که در ابتدای حادثه مصدوم شده است، تاکید کرد: شدت صدمات وی خیلی زیاد بود که در ارگان های مختلف شکم، قفسه سینه و تقریبا تمام اندام های این نواحی به خاطر اصابت گلوله درگیر شده بود.

وی با اشاره به اینکه این خادم سطح هوشیاری حدود چهار و پنج دارد و همه تیم درمان در تلاش هستند تا کمک کند سطح هوشیاری وی بالاتر بیاید، اظهار کرد: اگر این آسیب یک آسیب دائمی نباشد، هوشیاری بر می گردد و با گذشت زمان می توان در مورد وضعیت وی اظهار نظر کرد.

شریفی در پاسخ به سئوالی در مورد بالا و پایین رفتن سطح هوشیاری وی هم گفت: این موضوع قصور پزشکی نبوده است و سطح هوشیاری این فرد قابل پیش بینی نیست و شدت خادثه در بدو ورود بسیار بالا بود و گلوله به بخش های مختلف شکم نظیر کبد، طحال، پانکراس، روده و نقاط دیگر را آسیب زده است، وضعیت خوبی هم داشت پیدا می کرد که متاسفانه با تشنج دوباره دچار مشکل شد و همانطور که گفته شد باید زمان بگذرد تا بتوان در مورد این مسئله اظهار نظر و قضاوت کرد.

کد خبر 1236067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha