رهبر معظم انقلاب دلسوزترین فرد در راه پیشرفت کشور هستند

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: در هر کشوری، رهبر یک کشور نسبت به آن کشور دلسوزتر از همه است و در کشور ما رهبر معظم انقلاب دلسوزترین فرد در راه پیشرفت کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه (7 آذرماه) در گردهمایی دانشجویان بسیجی استان کردستان در دانشگاه فرهنگیان سنندج  با تاکید بر عمقی‌نگر بودن دانشجویان اظهار کرد: نیاز است دانشجویان ما نسبت به پیرامون و دروس خود دقت بالا داشته و عمقی نگر باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه سطحی نگری در جامعه ما رواج زیادی دارد که جامعه دانشجو نباید اینگونه باشد؛ افزود: دانشجوی سطحی‌نگر ممکن است تحت مدیریت هر رسانه‌ای قرار گیرد.

 

وی مولفه مهم برای یک دانشجو را خرد ورزی خواند و گفت: دانشجو باید نسبت به مسائلی که می شنود خوب فکر کند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: انسان باید دارای سواد رسانه‌ای باشد و تاثیر پذیری از رسانه را درک کند چراکه عرصه اجتماعی عرصه احساسات نیست و رفتار دانشجو باید آمیخته با عقل و تفکر باشد.

 

حجت الاسلام پورذهبی دشمن شناسی را از ویژگی‌های یک دانشجوی آگاه دانست و گفت: در هر کشوری، رهبر یک کشور نسبت به آن کشور دلسوزتر از همه است و واقعا می توان گفت که در کشور ما رهبر معظم انقلاب دلسوزترین فرد در راه پیشرفت کشور است.

 

اغتشاشات اخیر ریشه‌ای که بیانگر گفتمان باشد را نداشت

 

 استاندار کردستان نیز در این گردهمایی با اشاره به اغتشاشاتی که در طی ماه های گذشته در کشور رخ داد، بیان کرد: دانشجو باید یک نگاه و تحلیل جامع داشته باشد و واقعیت ها و آنچه که نقش ضعیف ما در شکل گیری این وقایع را بیان می کند مورد بررسی قرار دهد.

 

اسماعیل زارعی کوشا  اضافه کرد: در کنار این مسئله بخش دیگری نیز نیاز به تببین دارد که شبکه گسترده‌ای، جنگ رسانه بزرگی را رقم زد و باید این موضوع شناخته و به دیگران نیز منتقل شود.

 

وی افزود: جریانی که اخیرا به وجود آمد، ریشه ای که نشان دهنده یک گفتمان باشد را نداشت و رویکردی در این وقایع دیده نمی‌شود.

 

زارعی کوشا یادآور شد: در جریانات اخیر مخالفت و ضدیت و تلاش برای مقابله با اسلام از یک سو و مقابله با نمادهای ملی از سوی دیگر دیده می شد و شعارهایی را بیان می کردند که در عمل خود آنها نیز در برابر این شعارها قرار داشتند.

 

وی تصریح کرد: در عمل رسانه‌ای معاند رویکردی دیکتاتور مآبانه داشتند و اگر هنرمند یا یک ورزشکار با آنان همراه نمی شد به شدت منکوب و مورد هجمه قرار می گرفت.

 

 

دانشجویان باید رشد معنوی خود را در نظر بگیرند

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: بسیجی بمانید و قدر خودتان را بدانید، دشمن و نقشه هایش را بشناسید و رشد معنوی خودتان را در نظر بگیرید، چراکه شما جهادگر و در عین حال جوان هستید لذا تلاش کنید تا در اوقات فراغت خود به مردم کمک کنید و این فرهنگ بسیجی است که از شهدا و امامین انقلاب دریافت کرده‌ایم.

 

سردار سید صادق حسینی به حوادث اخیر کشور اشاره داشت و یادآور شد: همه شیاطین یک جنگ شناختی و ترکیبی علیه ما رقم زدند و طی یک سال گذشته افراد خود را در کشورهای مختلف آموزش داده بودند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان جمعی را به خیابان‌ها کشاندند و در حاشیه‌های شهرها وارد عمل شدند، افزود: دشمنان ما ۵۲۹ میلیون دلار برای این موضوع و ۲۹۵ میلیون دلار برای مقابله با برنامه هسته ای ما هزینه کردند و ۵۳ میلیون دلار در اقلیم کردستان در اختیار گروهک های معاند و ضد انقلاب قرار دادند.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جلوگیری از رشد و پیشرفت علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است، گفت: دانشجو باید تحلیل کند که در انقلاب اسلامی چقدر رشد داشته‌ایم.

 

به گفته سردار حسینی زنان ما در طول تاریخ انقلاب همیشه پیشرو بوده اند و امروز می بینیم که در دانشگاه ها و عرصه‌های علمی فعالیت دارند.

 

وی با اشاره به برد تیم ملی فوتبال در جام جهانی افزود: دیدید که در همین جریان فوتبال چه هجمه عظیمی علیه تیم ملی ما ایجاد کرده بودند و به هیچ عنوان حاضر نیستند پیشرفت ما را ببینند.

 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: بسیج دانشجویی یکی از بزرگترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است که در راستای منویات امامین انقلاب گام برمی دارد.

 

توحید رستمی افزود: بسیج دانشجویی پس از دریافت پیام تاریخی حضرت امام رسالت های بسیاری داشته و با رویکرد میدان داری دانشجویان وارد عمل شده است.

کد خبر 1236097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha