ضرورت ابتکار و نوآوری در طراحی برنامه‌های فرهنگی کردستان

زارعی کوشا بر به‌کارگیری ابتکار و نوآوری در طراحی برنامه‌های فرهنگی به منظور اثرگذاری بیشتر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا عصر یکشنبه (۶ آذرماه) جاری در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان، بر برگزاری مستمر و منظم جلسات شورا و جبران عقب ماندگی در تشکیل نشست‌های کاری تاکید کرد و گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش باید بر اساس تقویم زمان بندی برگزار و کوتاهی در این رابطه غیر قابل قبول است.

 

استاندار کردستان با اشاره به برنامه های آموزشی مرتبط با ستاد اقامه نماز، بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری دوره های مذکور تاکید کرد و گفت : ضمن بازنگری در نحوه پیگیری اقدامات، باید در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی از ابتکار، خلاقیت و ایده پردازی استفاده کرد.

 

زارعی کوشا با بیان اینکه، تجدید نظر در طراحی ها، باعث پذیرش، درونی و نهادینه شدن آن برای همیشه خواهد شد، بر بهره گیری از نظرات و دیدگاه های صاحب نظران تاکید کرد و گفت : برنامه ها باید منتج به نتیجه مطلوب شود.

 

استاندار کردستان عملکرد آموزش و پرورش در خصوص انسداد مبادی ورودی بی سوادی و جایگاه استان در پوشش تحصیلی دانش‌آموزان لازم التعلیم و قرار گرفتن کردستان بالاتر از میانگین کشوری را مطلوب ارزیابی و از اقدامات صورت گرفته تشکر کرد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ضرورت تداوم آموزش حضوری دانش‌آموزان، خواستار نظارت جدی بر فعالیت مراکز آموزشی و پیگیری دقیق برنامه های آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان شد.

 

کد خبر 1236100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha