برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام شود

علیزاده گفت: ادارات و نهادهای فرهنگی بشرویه تنها یک هفته مهلت دارند تا برنامه های خود را جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طی سال جاری را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده شامگاه (۷ آذر) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بشرویه اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم ترین موضوعات در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

 

فرماندار بشرویه با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اگرچه تاکنون در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است اما همچنان نیازمند تلاش جدی تری در این حوزه هستیم.

 

وی در ادامه تاکید کرد: باید به یک وحدت رویه در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان برسیم و طی یک برنامه زمان بندی شده آن را دنبال‌کنیم.

 

علیزاده با بیان اينکه دشمن امروز درخصوص شهدا و خانواده شهدا در ذهن جوانان ما شبهه ایجاد کرده است، افزود: باید با یک کار فرهنگی درست و کارشناسی شده این شبهه ها و کاستی ها را جبران کنیم و نگذاریم ذهن جوانان به انحراف کشیده شود.

 

فرماندار بشرویه در پایان تاکید کرد: طی یک هفته ادارات برنامه های خود را که قرار است تا پایان سال در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند را باید اعلام کنند.

 

 

کد خبر 1236148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha