طنین سرود «برای ایران» به همت فعالان کانون های مساجد در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور طنین سرود «برای ایران» به همت گروه های سرود کانون های مساجد در اردبیل برگزار شد.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: : همزمان با سراسر کشور طنین سرود «برای ایران» به همت گروه های سرود کانون های مساجد در مقابل مصلی اردبیل برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه فرهنگی در آستانه میلاد حضرت زینب کبری (س) و حمایت از تیم ملی فوتبال برای افتخارآفرینی در رقابت های جام جهانی است.

 

این مقام مسئول افزود: گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مصلحون، آیت الله مروج (ره) و الهادی (ع) به اجرای برنامه پرداختند و این اثر فاخر فرهنگی از شبکه های سبلان، سه و خبر به صورت مستقیم پوشش داده شد.

 

 

وی اضافه کرد: در شهرستان ها نیز گروه های سرود کانون های مساجد با حضور در میادین اصلی شهر به اجرای سرود با هدف افزایش امید و شورآفرینی در سطح جامعه پرداختند.

 

آمون اعلام داشت: امید است این حرکت فرهنگی منجر به نتایج درخشان برای تیم ملی فوتبال شود و این افتخار آفرینی ها در جام جهانی ادامه دار شود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: از همه فعالان کانون های مساجد و عوامل صدا و سیمای مرکز اردبیل که در این حرکت فرهنگی ما را یاری کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

کد خبر 1236149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha