مدیران بستر را برای پاسخگویی به پرسش های مردم مهیا کنند

موسوی زاده در بیانیه ای از طرف اصحاب رسانه بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اینکه بی تفاوتی برخی مسئولان البرز در خصوص اغتشاش ها پذیرفتنی نیست، آورده است: مدیران بستر را برای پاسخگویی به پرسش های مردم مهیا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سیدمحمدرضا موسوی زاده در بیانیه ای از طرف اصحاب رسانه بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اینکه بی تفاوتی برخی مسئولان البرز در خصوص اغتشاش ها پذیرفتنی نیست، آورده است: مدیران بستر را برای پاسخگویی به پرسش های مردم مهیا کنند.

این بیانیه می افزاید: بی تفاوتی معدودی از مسوولان البرز درباره اغتشاشات اخیر پذیرفتنی نیست؛ معدودی از مسوولان استان بنا به دلایل مبهم در مقابل اغتشاشات اخیر دشمنان بی تفاوتی را پیشه کرده و مشخص نیست چرا و به چه دلیل نظرات و دیدگاه هایشان در باره توطئه های آشوبگران را در فریزر ها مخفی کرده و حاضر نیستند مطرح کنند.

با توجه به سخنان اخیر سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان البرز به مناسبت هفته بسیج در آیین پیش ازخطبه های نماز جمعه کرج که بسیج را به عنوان نماد مقاومت ملی ، آگاهی و بصیرت یک ملت خوانده ضروری است مسوولان استان بسیجی‌ وار وارد میدان شوند .

مسوولانی که در مقابل اعمال آشوبگران روزه سکوت گرفته اند پاسخگو باشند

بسیج رسانه استان البرز خطاب به این مدیران که در مقابل حرکت های آشوبگران روزه سکوت گرفته اند اعلام کرد، این سکوت ابهام بر انگیز به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید این مسوولان استان انگشت شمار که در ظاهرا وظیفه خطیر خدمت به مردم را بر عهده دارند پاسخگو باشند.

دراین بیانیه با اشاره به شهادت جمعی از عزیزان بسیجی و دیگرنیروهای حافظ امنیت توسط عوامل آشوبگر و همچنین هزاران میلیارد تومان خسارت به اموال دولت و مردم تصریح شده است: واقعا از انصاف به دور است که در این شرایط شاهد سکوت معدودی از مسوولان در محکومیت این اعمال وحشیانه باشیم.

در بیانیه بسیج رسانه البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌ رهبری که فرموده اند: تا هنگامی که ملت در مسیر ارزشهای دینی است، این دشمنی‌ها ادامه دارد" آمده است: معظم له در بحث اغتشاشات اخیر تصریح کرده اند "باید مسئولان کشور مراقب باشند اینگونه مسائل آنها را از وظایف اصلی در عرصه های داخلی و خارجی باز ندارد.

در بیانیه همچنین ضمن تقدیر از رسانه های متعهد که با هشیاری کامل و با روحیه بسیجی وارد صحنه شده و دسیسه های آشوبگران را افشا و نقش برآب کرده اند متذکر شده است: با این حال در این‌ حوادث این واقعیت تلخ را نیز تجربه کردیم که برخی رسانه ها به صورت غیر مستقیم و شاید ندانسته مطالبی را منعکس کردند که رنگ و بوی حمایت از عوامل آشوبگر را همراه داشته است.

بسیج رسانه البرز در پایان این بیانیه با اشاره به انبوه اطلاعات غلط و فریبنده رسانه های وابسته به دشمن به ویژه رسانه تحت سلطه آل سعود، به مسوولان ارشد استان پیشنهاد کرد بستر را برای تشکیل نشست های هفتگی تحت عنوان تریبون آزاد فراهم کنند تا مردم از شیوه های دروغ پردازی این رسانه ها بیش از پیش آگاه شوند.

کد خبر 1236160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha