کانون «شهید مدرس» هوره میزبان سلسله نشست های جهاد تبیین می شود

درخشان از برگزاری سلسله نشست های جهاد تبيين در مسجد جامع هوره خبر داد و گفت این نشست ها با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید مدرس» هوره برگزار می شود.

حسین درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سلسله نشست های جهاد تبیین با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید مدرس» در مسجد جامع هوره برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید مدرس» مسجد جامع هوره ادامه داد: در راستای تبیین رویدادهای اخیر کشور و به منظور بصیرت افزایی بچه های مسجد، سلسله نشست های جهاد تبیین در مسجد جامع هوره برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه، دبیر کانون خدمت رضوی در چهارمحال و بختیاری به عنوان مدرس سلسله نشست های جهاد تبیین انتخاب شده است.

 

درخشان افزود: یک نشست هم با حضور سجاد احمدی، مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سامان در این مسجد در هفته قبل برگزار شده است و در هفته های آینده نیز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه ادامه دارد.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری شهید مدرس سال ۱۳۸۸ با کد شناسایی ۱۴۸۸۰۱۵۰۰۱ در مسجد جامع هوره از شهرستان سامان تاسیس شده است.

 

کد خبر 1236166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha