کلنگ توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه ای خاش با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان

کلنگ توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه ای خاش با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  آیین آغاز توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خاش با حضورجلیل شهریاری مدیرکل  آموزش فنی و حرفه ای استان ،فرماندار و جمعی از مدیران و روسای ادارات خاش کلنگ زنی شد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در آیین کلنگ زنی طرح توسعه مرکز خاش گفت: این طرح با اختصاص اعتبار ۱۰میلیارد تومان  از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان و کمک وزارت نفت انجام می گیرد که شامل توسعه کارگاه های فنی و حرفه ای و تامین ابزار و وسایل آموزشی در سطح شهرستان می شود.

 

شهریاری افزود: افتتاح خط راه آهن زاهدان -خاش، گازرسانی به خاش و موقعیت ترانزیتی سیستان و بلوچستان، بیش از پیش نیاز به تربیت نیروی ماهر کار در این منطقه است و با مهارت آموزی و اشتغال جوانان مشکلات اقتصادی مردم رفع خواهد شد .

 

وی ضمن اشاره به جلسات برگزار شده با نمایندگان بخش خصوصی بویژه هلدینگ شستا و چند شرکت بزرگ دیگر، استقبال بخش خصوصی در جهت استفاده از بستر ایجاد شده در فنی حرفه ای در راستای تقویت و تامین نیروی کار ماهر را با اهمیت دانست و گفت: نقش آموزش فنی و حرفه ای در تربیت نیروی ماهر مورد نیاز صنایع مختلف در جهت اطمینان خاطر دادن به سرمایه گذاران در این منطقه بسیار قابل ملاحظه است.

کد خبر 1236168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha