برگزاری مسابقه نقاشی «سرزمین من ایران» در فسا

فیروزی از برگزاری مسابقه نقاشی «سرزمین من ایران» ویژه کودکان در شهرستان فسا خبر داد.

محمدحسین فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا همزمان با هفته کتاب با همکاری شهرداری و شورای شهر اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان کرده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: این مسابقه نقاشی با عنوان «سرزمین من ایران» در محورهای مختلف فراخوان داده شده است.

 

وی ادامه داد: این محورها شامل رفیق شهیدم، آگاهی، همدلی، شهید، شهید دانش آموز، شهید نوجوان، برای آرتین، ایران امن، ایران آباد، استکبار جهانی، آینده سازان، ایران زیبا، پرچم ایران، اقتدار ایران، شاهچراغ (ع)، مظلوم و ایستادگی است.

 

فیروزی عنوان کرد: علاقمندان شرکت در این مسابقه می توانند با هریک از محورها یا تلفیقی از چند موضوع در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی به نحوه شرکت در مسابقه نقاشی «ایران سرزمین من» اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان برای دریافت فرم مسابقه نقاشی به کتابخانه‌های عمومی، مدارس و مهد کودک‌ها مراجعه کنند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فسا در پایان مهلت شرکت در این مسابقه را تا 15 آذرماه برشمرد و گفت: در پایان نیز 20 برگزیده مسابقه نقاشی «سرزمین من ایران» لوح تقدیر همراه با هدیه ۲میلیون ریالی اهدا می شود.

کد خبر 1236178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha