کنشگری اجتماعی در رشد و رونق سوادآموزی موثر است

ولی پور با اشاره به اینکه بی سوادی یکی از عوامل بزهکاری است گفت: کنشگری اجتماعی در رشد و رونق سوادآموزی از جریان سازی های مطلوب فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مرتضی ولی پور با حضور در سومین نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان البرز که دوشنبه ۷ آذر در سالن شهدای دولت برپا شد گفت: افزایش سوادآموزی با بهره مندی از خیران و تشکل های مردمی و مراکز محلی انجام می شود. 

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز افزود: کنش گری مردمی برای رشد و رونق سوادآموزی یکی از جریان سازی های مطلوب فرهنگی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت های استانی برای رشد سوادآموزی بیان کرد: جریان بخشی به سوادآموزی با احساس بیشتر با هدف شناسایی افراد بی سواد اهمیت ویژه ای دارد. 

 

وی اظهار کرد: راه اندازی کارگروه تخصصی مشترک میان دستگاه ها با همکاری تمامی مسئولان اعم از فرمانداران البرز در زمینه رشد آموزش و پرورش از جمله اقدامات اجرایی است.

 

ولی پور تصریح کرد: مصوبات شورای پشتیبانی سوادآموزی استان برای فرمانداران استان ارسال شده است که متناظر با اهمیت آن انتظار اجرای آن می رود. 

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز خاطرنشان کرد: بی سوادی یکی از علل بزهکاری است از این رو ضروری است سمن ها، نیروهای جهادی فعال استان نسبت به رفع و حل بی سوادی تلاش کنند. 

 

 

کد خبر 1236187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha