تجلیل از ۸۰ مدال آور ورزشی وابسته و بازنشسته ارتش/پیگیری اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری

امیر محبی راد با بیان اینکه در یک برنامه مدون از ۸۰ نفر از ورزشکاران و مدال آوران قهرمان در گروه وابستگان و بازنشستگان ارتش تقدیر شد، گفت: برخی از این ورزشکاران هنوز فعال هستند و مدال افتخار برای کشور کسب کردند.

امیر علی محبی راد، رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تکریم بازنشستگان ارتش گفت: در نامه ای که در اردیبهشت ماه به رییس‌جمهور و مجلس شورای اسلامی ارسال کردیم موضوع همخوانی نداشتن تورم با حقوق ها عنوان و ترمیم مختصری در حقوق ها شکل گرفت.

 

رییس کانون بازنشستگان ارتش افزود: ما پیگیر اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم تا بعد از این به ترمیم های نپردازیم و براساس قانون و افزایش تورم حقوق ها پرداخت شوند.

 

وی در مورد برنامه های فرهنگی و ورزشی کانون بازنشستگان با اشاره به اعزام کوهنوردان به خارج از کشور در گروه بازنشستگان و پیشسکوتان ارتش گفت: در تمام استانها سهمیه  و بودجه ورزش برای بازنشستگان و پیشکسوتان در نظر گرفته شده و از ۷ تا ۹ آذر ماه مسابقات ورزشی بازنشستگان در بندرعباس برگزار می شود و همچنین در مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان شرکت کردیم.

 

وی با بیان اینکه ما قهرمان ۸۲ ساله ورزشکار در کانون بازنشستگان ارتش داریم افزود: در یک برنامه مدون از ۸۰ نفر از ورزشکاران و مدال آوران قهرمان در گروه وابستگان و بازنشستگان ارتش تقدیر شد و برخی از این ورزشکاران هنوز فعال هستند و مدال افتخار برای کشور کسب کردند.

 

امیر محبی راد با اشاره به تاکیدات فرمانده کل ارتش در تکریم و تجلیل از بازنشستگان و وابستگان ارتش با بیان اینکه ۳۰ درصد از امکانات ارتش در اختیار ما قرار دارد اظهار داشت: بزودی مجتمع فرهنگی، رفاهی و تفریحی بالغ بر ۱۰۰ واحد در بهمن ماه در نوشهر چلندر افتتاح می شود.

 

وی با بیان اینکه قرارگاه تابان قرارگاه منزلت و معیشت بازنشستگان است گفت: ۳۲۰ هزار بازنشسته در ارتش وجود دارد و بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش اعضای وابسته خانواده ارتش و شاغلین اعضای پیوسته ارتش محسوب می شوند.

کد خبر 1236217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha