مسجد محور آگاهی بخشی هستند

حجت الاسلام موسوی با اشاره به توطئه های دشمنان برای جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های اسلامی، گفت: مساجد همواره مراکز و محور ولایت مداری هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به توطئه های دشمنان در فتنه اخیر، افزود: مساجد محورروشنگری، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه  افزود: مسجد پایگاه مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان و جایگاهی مذهبی و معنوی است که در همه اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان که هم اکنون مورد آماج غرب هستند، تاثیر می گذارد.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد در جامعه اسلامی محور همه امور هستند، افزود: مسجد مهد تربیت نیروهای شایسته برای سکلان داری نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: حضور در مساجد بر اخلاق، رفتار، ادب و نوع بینش انسان و رفتار وی در قبال بزرگترها و والدینش تاثیر می گذارد و این چشمه کوچکی از حضور فعال جوانان و نوجوانان در مساجد می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان در قالب توطئه جدا کردن نسل جوان  ونوجوان از ارزش های اسلامی به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند، تصریح کرد:مسجد محوری وتقویت وحدت و همدلی راه مقابله با توطئه های دشممان است.

 

حجت الاسلام موسوی کار در مسجد را جهاد در راه خداوند خواند و ابراز کرد: مساجد اگر در مسیر پیامبر و ولای باشند می توانند منشاء برکات موثری برای جامعه اسلامی باشند.

کد خبر 1236232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha