نیروی دریایی ارتش پشتیبان نظام و مردم است

دریادار سعادت با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش همراه با سایر نیروهای مسلح پشتیبان نظام و مردم هستند گفت: نیروی دریایی با تغییر در ماموریت ابلاغی فراتر از آب‌های سرزمینی و هزاران مایل دورتر در حال گشت زنی و دفاع از حقوق ملت ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت امروز(سه‌شنبه، ۸ آذر) در برنامه صبحگاه مشترک در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) نداجا مستقر در بندرانزلی، گفت: امروز نیروی دریایی ارتش همراه با سایر نیروهای مسلح در کنار مردم پشتیبان نظام و مردم هستند و در این مسیر استوار و ثابت قدم خواهند بود.

 

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) افزود: امروز شناورهای ساخت و تولید جمهوری اسلامی با مشارکت نیروی دریایی و صنعت دفاعی شهید تمجیدی صیانت و مدیریت دفاع از عرصه جمهوری اسلامی ایران را در عرصه خزر و سایر آبهای بین المللی بر عهده دارند و نیروی دریایی با تغییر در ماموریت ابلاغی فراتر از آب‌های سرزمینی و هزاران مایل دورتر در حال گشت زنی و دفاع از حقوق ملت ایران هستند.

 

وی بیان کرد: ناوگروه‌های ما امروز برخلاف ناوگروهای سایر کشورها با کمترین پهلوگیری در کشورها به انجام ماموریت های خود را به انجام می رسانند.

 

در این مراسم نیروهای مسلح استان از مقابل جایگاه رژه رفتند و تعدادی از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیروهای خدوم ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) انزلی نیز تجلیل شدند.

 

کد خبر 1236262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha