وجود زیرساخت های مناسب برای راه اندازی مجموعه اقامتی در آستان امامزاده جعفر طارم

صفوی با اشاره به وجود زیرساخت های لازم برای راه اندازی مجموعه اقامتی و پذیرایی در امامزاده جعفر آب‌بر طارم، گفت: این مجموعه می تواند تأمین‌کننده بخشی از نیاز زائران و گردشگران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سید سعید صفوی امروز در بازدید از پروژه مجموعه اقامتی و پذیرایی امامزاده جعفر آب‌بر طارم همراه با مدیرکل اداره اوقاف زنجان و مقامات شهرستان با بیان این‌که افزایش تعداد تخت‌های اقامتی مهم‌ترین نیاز گردشگری زنجان است، اظهار کرد: فضای مناسب برای راه‌اندازی مجموعه اقامتی و پذیرایی برای گردشگران در آستان مقدس امامزاده جعفر آب‌بر طارم وجود دارد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان اظهار کرد: امامزاده‌ها و بقاع متبرکه وجود دارد که دارای بسترها و جاذبه‌های بسیاری برای توسعه گردشگری مذهبی در استان است به‌گونه‌ای که طی سال‌های اخیر توجه ویژه به این بحث شده است در حوزه گردشگری امامزاده جعفر آب‌بر طارم، پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی دارد و برای سرمایه‌گذاران مشوق‌های تسهیلاتی و صدور مجوزها را در نظر گرفته‌ایم.

 

امامزاده جعفر آب‌بر زنجان (محل عبادت) در استان زنجان، شهرستان طارم و خیابان قدس، بهشتی واقع‌شده است و ازنظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی امامزاده جعفر آب بر طارم زنجان، منطقه گردشگری پیر همدان و امامزاده جعفر ملانور قرارگرفته است.

کد خبر 1236308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha