یازدهمین جشنواره تئاتر البرز فرصتی برای درک ظرفیت های فرهنگی بومی است

سرباز با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره تئاتر البرز فرصتی برای درک ظرفیت های فرهنگی بومی است گفت: قرار ما با هنرمندان برای تلاش به تقویت، همدلی و انسجام بیشتر در گردهمایی نمایشی برای ساماندهی و رونق اجراهای عمومی بهتر است.

سیدمحمود سرباز در جریان برپایی آیین یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برپایی یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز سرآغازی برای رشد داشته ها و بضاعت تلاش هایمان در عرصه هنری است. 

 

معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: بضاعت داشته و تلاشمان در تئاتر استان البرز و البته توجه به فروگذشته ها، روزهای پر از امید و موفقیت را پیش رویمان ترسیم می کند. 

 

وی با اشاره به اهمیت اهتمام به همدلی، تقویت اراده های هنری تصریح کرد: قرار ما با هنرمندان برای تلاش به تقویت، همدلی و انسجام بیشتر در گردهمایی نمایشی برای ساماندهی و رونق اجراهای عمومی بهتر است.

 

وی توضیح داد: یازدهمین دوره از جشنواره تئاتر استان البرز ظرفیت های فرهنگی بومی، مولفه های قوی و جغرافیایی این استان را به رخ خواهد کشید. 

 

معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از نزدیک به سه سال تعطیلی سال های نمایش چراغ تئاتر تا ابد روشن و ماندگار باشد.

کد خبر 1236342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha