جشنواره «کتاب؛ سایه بان شهر» در شهرستان آران و بیدگل اتفاقی بی نظیر بود

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل گفت: استقبال از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری کتاب سایه بان شهر که در فرهنگسرا و سطح شهر نوش آباد برگزار شد،بسیار بالاتر از حد انتظار بود و باید برای توسعه آن در سال های آتی برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

جواد رنجکش در حاشیه اختتامیه جشنواره کتاب سایه بان شهر نوش آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: استقبال از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری کتاب سایه بان شهر که در فرهنگسرا و سطح شهر نوش آباد برگزار شد، بسیار بالاتر از حد انتظار بود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: این رویداد، اتفاقی بی نظیر در سطح شهرستان آران و بیدگل بود و باید برای توسعه آن در سال های آتی برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

 

رنجکش ادامه داد: با توجه به این که همه متخصصین حوزه تعلیم وتربیت بر فرهنگ سازی قشر کودک و نوجوان تأکید می کنند لذا اکثر برنامه های پیش بینی شده این جشنواره نیز ویژه این قشر برنامه ریزی شد.

 

وی با تقدیر از دستگاه های اجرا کننده و همکار در این جشنواره بر برگزاری مجدد این رویرداد در سال های آینده تأکید کرد.

 

نخستین جشنواره فرهنگی هنری کتاب سایه بان شهر به همت شهرداری نوش آباد، اداره فرهنگ و ارشاد و نهاد کتابخانه های عمومی شهرستنان آران و بیدگل برای نخستین بار در فرهنگسرا و سطح شهر نوش آباد برگزار شد.

 

 همچنین اختتامیه این جشنواره با عنوان جشن کتاب در سالن سردار شهید راحمی نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1236381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha