اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه سد دیلمان

بابایی گفت: برای فاز اول این پروژه حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و احداث کارگاه آن هم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، امین بابایی شامگاه سه‌شنبه(۸ آذر) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه کمربندی خیام شهر سیاهکل از سال ۱۳۹۶ شروع شد و فاز اول آن حدود هزار و ۳۰۰ متر است.

 

فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه پروژه کمربندی خیام ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد عنوان کرد: با حضور استاندار گیلان و پیگیری نماینده شهرستان در مجلس قرار است ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر از طریق بنیاد مستضعفان برای این پروژه جذب شود.

 

بابایی چهار بانده کردن جاده سیاهکل به بازکیاگوراب و محور سنگر به سیاهکل را از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان دانست و تصریح کرد: هر دو این پروژه‌ها دارای اهمیت ویژه‌ای برای مردم است و امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم شاهد پیشرفت در اجرای عملیات آنها باشیم.

 

وی در مورد روستای گندلاور‌ مجاور سد آیت‌الله بهجت که ساکنان آن با قایق تردد می کنند هم یادآور شد: مشکلات مردم این روستا را در جلسات مکرر به سمع و نظر مسیولین رساندیم و نیازمندیم با اعتبارات وزارت نیرو شرکت آب منطقه‌ای نسبت به حل مشکلات اهالی این روستا اقدام کند. 

 

فرماندار شهرستان سیاهکل خاطرنشان کرد:  پروژه سد دیلمان به علت تامین آب شرب، آب کشاورزی و گردشگری دارای اهمیت فراوانی است و هم اینک برای فاز اول آن حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و احداث کارگاه آن هم صورت گرفته است.

 

 

کد خبر 1236458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha