سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد آغاز به کار کرد

سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد با حضور پرشور هنرمندان و مردم این استان در تالار هنر یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد با حضور پرشور هنرمندان و مردم این استان در تالار هنر یزد آغاز به کار کرد.

در این مراسم که علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد نیز حضور داشت نخستین نمایش با عنوان « بازماندگان با مرگ نفس می کشند» اجرا شد که با استقبال هنرمندان و مردم یزد همراه شد.

احسان عابدی در این مراسم گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد در حالی آغاز به کار کرد که 11 اثر به دبیرخانه ارسال شد که هفت نمایش از یزد، دو نمایش از بافق، یک نمایش از مهریز و یک نمایش از میبد در این دوره اعلام آمادگی کردند که هشت اثر توسط هیئت انتخاب به بخش رقابت این جشنواره معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به انصراف دو اثر از شهرستانهای میبد و یزد از حضور در بخش رقابت به دلیل مشکلاتی که در مورد حضور نقش آفرینان اصلی پیش آمده است، در مجموع شش نمایش برای اجرا در بخش رقابت جشنواره انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: زمان اجرای عمومی آثار و برگزاری جشنواره هشتم تا دهم آذرماه است که افتتاحیه این دوره با اولین اجرا در تالار هنر آغاز به کار می کند و در ادامه طی نوبت‌های صبح، ظهر و عصر در همین مکان اجرای عمومی آثار دنبال می شود و اختتامیه نیز عصر روز پنجشنبه در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

کد خبر 1236466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha