جشن میلاد حضرت زینب(س) در آستان مقدس امامزادگان البرز برپا می شود

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی و معرفت بخشی نسبت به جایگاه رفیع حضرت زینب(س) گفت: جشن میلاد حضرت زینب(س) در آستان مقدس امامزادگان البرز برپا می شود.

حجت الاسلام علی دشتکی با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) و اهمیت گرامیداشت و تبیین جایگاه والای پیام آور عاشورای حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جشن میلاد حضرت زینب(س) در آستان مقدس امامزادگان البرز برپا می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: ارتقاء بصیرت در جامعه با هدف ممانعت از نقوذ معاندان و دشمنان اسلام با توجه به جایگاه والا و پر افتخار حضرت زینب(س) به عنوان پیام آور واقعه عاشورا امکان پذیر است. 

 

وی با اشاره به اهمیت جنگ های فیزیکی به ویژه در حوزه نرم در دوره کنونی بیان کرد: بصیرت افزایی یکی از بسترهای مهم و ضروری با هدف پاسخگویی به اهداف دشمنان در عرصه جنگ نرم است.

 

وی اظهار کرد: به مناسبت میلاد دختر امیرالمومنین(ع) که پیام رسان واقعه حماسی عاشورای حسینی است، آیین گرامیداشت یاد و خاطره حضرت زینب(س) در بقاع متبرک استان برپا می شود. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: در سطح استان البرز ۹۵ امامزاده واجب التظعیم وجود دارد که بیش از نیمی از آن در مناسبت های اجتماعی، فرهنگی و ... پر رونق و مورد استقبال عموم مردم هستند. 

 

 

کد خبر 1236513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha