هشتمین رویداد ملی پیشگام استان البرز آغاز به کار کرد

سلوک با اعلام آغاز به کار هشتمین رویداد ملی پیشگام در استان البرز گفت: برپایی طرح رویداد پیشگام با هدف کنشگری اجتماعی در قالب یک حرکت جمعی برگرفته از خواص اجتماعی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، طرح رویداد پیشگام صبح چهارشنبه ۹ آذرماه در دانشگاه کشاورزی تهران، مرکز همایش های شهدای پردیس کشاورزی با هدف حل و رفع مشکلات استان آغاز به کار کرد. 

 

محمود سلوک در حاشیه برپایی و اجرای این طرح به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برپایی طرح رویداد پیشگام با هدف کنشگری اجتماعی در قالب یک حرکت جمعی برگرفته از خواص اجتماعی آغاز شد. 

 

دبیر رویداد ملی پیشگام در استان البرز افزود: این طرح به صورت یک راهبرد کلان، ظرفیت های مختلف استان را احصاء و با هدف رفع و حل مشکلات به عنوان مسئله مورد نظر در غایت خود پیشرفت جامعه حرکت می کند. 

 

سلوک تصریح کرد: مسئله شناسی صحیح ناظر بر مشکلات، با هدف درک و تشخیص علل مسئله تولید راهکار برای حل مسئله و در نهایت پیگیری راهکار تولید شده در این قالب در نظر گرفته شده است. 

 

دبیر رویداد ملی پیشگام در استان البرز خاطرنشان کرد: حرکت عمومی عقلانی جمعی برای حل مسائل و دغدغه ها در قالب طرح پیشگام به عنوان یک راهبرد اجرایی در حال انجام است. 

 

 

کد خبر 1236516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha