۵۵ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهو در لرستان اجرایی شد

زیویار با بیان اینکه ۱۷۵ طرح در سفر آذرماه سال گذشته رییس جمهور به لرستان تصویب شد، گفت: ۵۵ درصد این طرح ها اجرایی و حدود ۱۳ طرح به صورت کامل تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار امروز درنشست پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت در استان لرستان، افزود: پیش‌بینی می شود، ۱۶ طرح بزرگ در لرستان که ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان امسال تکمیل شوند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه معاون رییس جمهور در آینده نزدیک به لرستان سفر خواهد کرد، افزود: این سفر در راستای بررسی مصوبات دور اول سفر و همچنین پیش زمینه ای برای دور دوم سفر هیات دولت به لرستان خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در این راستا بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی و تکمیل واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفت که بسیاری از پروژه ها از پیشرفت مطلوبی برخوردار هستند.

 

زیویار با اشاره به اجرای ۲ پروژه بزرگ از وعده های رییس جمهور به مردم لرستان گفت: در زمینه ساخت سد معشوره و اجرای محور راه آهن دورود - خرم آباد - پلدختر - اندیمشک، علی رغم تمام محدودیت ها و مشکلاتی که در بحث فروش نفت و تحریم هایی که به صورت ظالمانه به کشور تحمیل شده‌، دولت مصمم به اجرای این پروژه ها می باشد.

 

استاندار لرستان بیان کرد: اعتباری که برای اجرای پروژه راه آهن لرستان در نظر گرفته شده در طول انجام پروژه های عمرانی استان بی نظیر است که عدد و رقم آن را به بازدید حضور یکی از مقامات رسمی کشور از روند اجرایی طرح ها موکول می کنیم.

 

زیویار اذعان داشت: تلاش خواهیم کرد با تخصیص اعتبار ابلاغ شده که رقم آن ۱۰ برابر اعتبارات بودجه ای استان می باشد موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم.

 

استاندار لرستان در ادامه در خصوص پیشرفت سد معشوره، اظهار کرد: این پروژه در حال اجرا است و علی رغم محدودیت ها و مشکلات موجود، پیگیری خواهد شد و مجری طرح متعهد شده که با اتمام فراز بند سد، پیشرفت آن از پنج درصد به ۲۵ درصد افزایش یابد.

کد خبر 1236539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha