پیوند میان بسیج و کانون‌های مساجد منجر به رشد و تعالی بچه‌های مسجد می‌شود

محمديان، گفت: پيوند بسيج و کانون فرهنگي هنري در مسجد صاحب الزمان (عج) سال‌هاست منجر به رشد و تعالي بيشتر بچه‌هاي مسجد و اجراي برنامه‌هاي بزرگ و نمونه استاني و کشوري شده است.

حسین محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسيج جلسه بصيرت و روشنگری با حضور اهالی منطقه و اعضای بسيج و کانون در مسجد صاحب الزمان مربچه شهرستان رامهرمز برگزار شد.

 

مدیر کانون انتظار مربچه شهرستان رامهرمز افزود: در اين مراسم يکی از اساتيد حوزه و دانشگاه و فعال فرهنگی شهرستان طی سخنرانی، ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب، نسبت به روشنگری مسائل روز، بيان شبهات و توطئه‌های دشمن تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و کتابخوانی در هفته بسیج اضافه کرد: پیوند بسیج و کانون فرهنگی هنری در مسجد صاحب الزمان (عج) سال‌هاست منجر به رشد و تعالی بیشتر بچه‌های مسجد و اجرای برنامه‌های بزرگ و نمونه استانی و کشوری شده است.

 

محمدیان، با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدای مربچه با حضور اعضای پايگاه بسيج شهيد صدوقی و کانون فرهنگی هنری انتظار و با حضور مسئولان محلی از دیگر برنامه‌های کانون و مسجد در این هفته بوده است.

 

کد خبر 1236551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha