جشنواره بهترین امت در لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: جشنواره بهترین امت در راستای امر به معروف و نهی از منکر برگزارمی شود.

یونس مهدوی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، اظهار داشت: جشنواره بهترین امت در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در چهار محور برگزارمی شود.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره ویژه عموم مردم برگزار می شود، افزود:  اقدامات انجام شده در راستای تحقق  امر به معروف و نهی از منکر در تمام زمینه ها  مثلا تشویق  زنان و دختران چادری  یا اهدا گل به کارمندان زن چادری یا اهدا هدیه به مادران دارای چند فرزند؛ تشویق به ازدواج و فرزند آوری برای جوانان و خانواده ها و  .... برگزار می شود.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی ازمنکر لرستان ادامه داد: ارسال تجربیات مثل اقدامات انجام شده توسط امران به معروف و ناهیان از منکر، ارسال آثار تولیدی مثل شعر؛ هنر ادبیات و .... از دیگر محور های برگزاری این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دیماه از طریق ارتباط با مدیر کانال https://eitaa.com/Borujerdj است، گفت: فعالیت ها و تولیدات صورت گرفته در فضای مجازی منتشتر می شود.

 

مهدوی نیا با تاکید برضرورت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: ما وظیفه داریم این فریضه را ابتدا در وجود خود و سپس در محیط زندگی و جامعه زنده نگه داریم.

کد خبر 1236602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha