کانون ‌های فهما بستر پرورش خلاقیت نسل جوان را در مساجد فراهم می کنند

اردشیری لردجانی گفت: کانون ‌های فرهنگی در تربیت نسل نوجوان و جوان که در آینده کشور نقش بسزایی دارد، بسیار حائز اهمیت هستند.

منصور اردشیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کانون‌ های فرهنگی در تربیت نسل نوجوان و جوان که در آینده کشور نقش بسزایی دارد، بسیار حائز اهمیت هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: کانون‌های مساجد از مهمترین و تأثیرگذارترین مراکز فرهنگی هستند که بستر تربیت جوانان و نوجوانان با استفاده از ابزار هنر را فراهم می‌کنند.

 

وی ابراز کرد: امروزه توسعه کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد برای کودکان، نوجوانان و جوانان یکی از نیازهای اصلی و انکارناپذیر در راستا شکوفا شدن استعدادهای مختلف این اقشار جامعه و تقویت بنیان دینی و عقیدتی محسوب می‌شود.

 

اردشیری لردجانی بابیان اینکه مسجد باید کانون پرسش و پاسخ باشد تصریح کرد: وظیفه ما این است که بچه های مسجد را با طراحی و برنامه ریزی دقیق به سمت و سوی مساجد و کانون‌ های فرهنگی هنری جذب کنیم.

 

وی با اشاره به فعالیت گسترده کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی لردگان، ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان فعالیت ‌های متنوع فرهنگی هنری در طول سال برگزار می کنند که همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 1236753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha