جهاد آبرسانی یک کار خدایی است

سردار سلامی گفت: جهاد آبرسانی یک کار ابوالفضلی و خدایی است و عظمتش تا جایی است که حضرت ابوالفضل (ع)، سقای سپاه امام حسین (ع) برای این ‌کار، جانفشانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار حسین سلامی، امروز پنج شنبه (10 آذر) در  نخستین جشن جهاد آبرسانی به 110 روستای استان فارس و آئین بهره ‌برداری از 656 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس گفت: جهاد آبرسانی یک کار ابوالفضلی و خدایی است و عظمتش تا جایی است که حضرت ابوالفضل (ع)، سقای سپاه امام حسین (ع) برای این ‌کار، جانفشانی کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مایه خرسندی است که امروز در استان فارس شاهد عمل مسئولان به وعده خود در خصوص آبرسانی به روستاها هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دشمنی همیشگی دشمنان و سردمداران استکبار با جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ندارد و بذر فتنه در قلب جوانان می اندازد و حتی برای نشان دادن این دشمنی خود با شکست تیم فوتبال ایران به نیابت از این دشمنان در کشور جشن می‌ گیرند.

سردار سلامی ادامه داد: امنیت، تمام‌ شکوه و عظمت یک ‌کشور است و دشمن چون نمی خواهد مردم ما در رفاه و آسایش باشد، امنیت ما را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: از مسئولان استان فارس می خواهیم تا فارس و شیراز را در جهان به عنوان پرچمدار فرهنگ، هنر، تمدن، معرفت، فلسفه و علم تبدیل کنند

سردار سلامی با اشاره به اینکه دست در دست هم ‌بر روی دشمن ایران اسلامی شمشیر می کشیم، گفت: تا پای جان پای مردم و این نظام و مملکت خواهیم ماند.

‌وی تصریح کرد: بچه‌ های بسیج و سپاه از خود مردم هستند و ما منت مردم را می‌ کشیم و نازشان را می‌ خریم و اجازه نخواهیم داد آرامش مردم را بر هم بزنند و آرزو داریم درد و بلای این مردم به ما بخورد.

سردار سلامی همچنین از رشادت مردم فارس تقدیر کرد و گفت: این مردم سرزمین معرفت، حکمت، ادب و فلسفه و دیار شهیدان حدود یک ‌ماه قبل بسیار پرشور شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را تشییع و تدفین کردند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با بسیجیان از این حضور پرشور یاد کردند.

کد خبر 1236774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha