موفقیت در آبرسانی به ۳۷۲ روستای فارس

سردار بوعلی گفت: موفقیت در جهاد آبرسانی، حاصل همکاری مشترک دستگاه‌ های مختلف فارس برای گره گشایی از کار مردم است و تاکنون به ۳۷۲ روستای فارس آبرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، سردار یدالله بوعلی، امروز پنج شنبه (10 آذر) در  نخستین جشن جهاد آبرسانی به 110 روستای استان فارس و آئین بهره ‌برداری از 656 پروژه عمرانی و محرومیت ‌زدایی سپاه فجر فارس که با حضور فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: موفقیت در جهاد آبرسانی، حاصل همکاری مشترک دستگاه‌ های مختلف فارس برای گره گشایی از کار مردم است.

 

فرمانده سپاه فجر فارس با تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب کبری (س) افزود: در مراسم امروز شاهد بهره ‌برداری از پروژه‌ های آبرسانی به 110 روستا، اجرای 240 پروژه عمرانی و غیر عمرانی از قرارگاه «احمد ابن موسی (ع)»، 480‌ پروژه مهندسی و بهره ‌برداری از بنه ماشین ‌آلات مهندسی بسیج سازندگی هستیم که حاصل این همکاری مشترک است.

 

وی اعلام کرد: به 372 روستای فارس با جمعیتی بیش از 304 هزار نفر در این طرح جهادی، آبرسانی شده است و در حوزه عمرانی، آبرسانی کشاورزی، احداث مراکز بهداشتی درمانی، احداث و مرمت منزل محرومان، ساخت حمام و احداث کارگاه اشتغال هم امروز به بهره ‌برداری می ‌رسند.

 

سردار بوعلی با اشاره به پروژه های ورزشی هم گفت: احداث 9 سالن ورزشی، بهره برداری از مجتمع فرهنگی ورزشی «امام مهدی (عج)» در شیراز، مجتمع اقامتی تفریحی «حضرت احمد ابن موسی (ع)» در مشهد مقدس،  22 سوله صالحین و حوزه مقاومت در حوزه ورزشی انجام شده است.

 

وی با تاکید بر تدبیر استاندار فارس در خصوص قرارگاه «صیانت از سومین حرم اهل بیت (ع)» بیان کرد: این قرارگاه با همکاری تمام دستگاه‌ های همکار تشکیل شده است و کمیسیون محرومیت زدایی هم در شورای اسلامی شهر شیراز راه ‌اندازی شده است تا نتایج مطلوبی حاصل شود.

 

سردار بوعلی همچنین تاکید کرد آسفالت و زیرسازی راه‌ های روستا‌های اطراف شیراز از پروژه ‌های دیگری است که امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد و امروز طبق تدابیر قرارگاه «احمد ابن موسی (ع)» و قرارگاه شهرداری، پروژه‌ های عمرانی در 41 محله با اعتباری بیش از 500 میلیارد تومان کلنگ زنی می شوند.

کد خبر 1236781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha