جهاد آبرسانی در امیدآفرینی نقش مطلوبی دارد

ایمانیه گفت: جهاد آبرسانی در امیدوار کردن مردم در بحث آب به دولت بسیار کمک کرد و این طرح به حمایت و یاری دستگاه ‌های همکار در این حوزه نیاز دارد تا بتوانیم در فاز دوم طرح آبرسانی به ۴۰۰ روستای دیگر استان فارس آبرسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز پنج شنبه (10 آذر) در  نخستین جشن جهاد آبرسانی به 110 روستای استان فارس و آئین بهره ‌برداری از 656 پروژه عمرانی و محرومیت ‌زدایی سپاه فجر فارس که با حضور فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: سپاه فجر فارس در ایام کرونا با اجرای طرح «شهید سلیمانی» جان هزاران نفر در استان فارس را حفظ کرد.

استاندار فارس با گرامیداشت یاد شهدای مجلس شورای اسلامی به ویژه، شهید مدرس افزود: سپاه فجر فارس در حوزه های بهداشت و سلامت، عمرانی و سازندگی همواره پای کار بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد ابرسانی تاکید کرد: جهاد آبرسانی در امیدوار کردن مردم در بحث آب به دولت بسیار کمک کرد و این طرح به حمایت و یاری دستگاه ‌های همکار در این حوزه نیاز دارد تا بتوانیم در فاز دوم طرح آبرسانی به 400 روستای دیگر استان فارس آبرسانی کنیم.

ایمانیه ادامه داد: در حوزه آسفالت معابر هم با همکاری بنیاد مسکن فارس، حوزه عمرانی استانداری و سپاه و بسیج سازندگی فارس شاهد اقدامات مطلوبی بوده ایم.

وی با اشاره به سایر طرح های موفق در استان اظهار کرد: سپاه فجر استان فارس در انجام فعالیت‌ های فرهنگی به ویژه اجرای طرح «چهارشنبه‌ های طلایی» و مبارزه با اعتیاد،  راه ‌اندازی اردوگاه شماره سه ترک اعتیاد، موفقیت های تیم ‌ورزشی «شهید سپاسی» شیراز، تنظیم و نظارت بر بازار، حفظ امنیت استان با همکاری نیروی انتظامی و ... هم موفق عمل کرده است.

خاطر نشان می شود، استاندار فارس از فرمانده سپاه پاسداران درخواست تامین بودجه برای حمایت از تیم فجر «شهید سپاسی» شیراز و حمایت مالی از گروه‌ های جهادی فعال استان را هم در این مراسم عنوان کرد.

کد خبر 1236784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha