پیروزی تیم ملی ایران دشمن را غمگین می کرد

سردار سلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی خواستار امنیت ایران نیستند و از پیروزی جوانان تیم ملی ایران در صحنه جهانی، غمگین می ‌شوند و تمام این ها نشانه عناد آنهاست که تحمل دیدن پیشرفت های ما را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار حسین سلامی، امروز پنج شنبه (10 آذر) در همایش «طلایه ‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی» استان فارس که در ورزشگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز برگزار شد، گفت: کشور اسلامی ما امروز با هدایت هایی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در حال حاضر شاهد اجرا و افتتاح پروژه های مختلفی در کشور هستیم که نشانه پیشرفت ماست اما دشمن دوست ندارد که مردم ما رفاه و آرامش داشته باشند و دوست دارد که ایران را ویرانه ببیند اما با وجود تمام دسیسه های دشمن، ایران اسلامی در جهان به عنوان یک قدرت بزرگ ظاهر شده است.

وی با اشاره به نگرانی دشمن در این روزها بیان کرد: مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز از آزادی ایران صحبت کرده و آشکارا در امور ایران دخالت می کنند  و پشت ‌پرده جریان‌ اغتشاشات، نقش اول را ایفا می کنند.

سردار سلامی ادامه داد: اما دشمن باید بداند خواب هایی که برای کشور ما دیده است، تعبیر نمی شوند زیرا اما ملت ایران همواره ایستادگی کرده و شهید داده است و به ‌جریان آمریکایی نپیو‌ست.

وی به توطئه ‌های دشمن برای جوانان ایرانی هم اشاره کرد و گفت: دشمن دوست دارد، جوانان کشور ما با اندیشه غربی پرورش یابند و اراجیف آنها را گوش دهند.

سردار سلامی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی خواستار امنیت ایران نیستند و از پیروزی جوانان تیم ملی ایران در صحنه جهانی، غمگین می ‌شوند و تمام این ها نشانه عناد آنهاست که تحمل دیدن پیشرفت های ما را ندارند.

 

 

کد خبر 1236790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha