کسب ۲ رتبه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر توسط خبرنگاران شبستان خراسان جنوبی

برگزیدگان سومین جشنواره ابوذر خراسان جنوبی معرفی شدند و خبرنگاران خبرگزاری شبستان رتبه دوم بخش تیتر و بخش خبر را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیین تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران برتر در پوشش اخبار اجلاسیه ملی جهادگران و رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان‌ جنوبی صبح امروز پنج شنبه (۱۰ آذر) با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

محورهای اصلی جشنواره رسانه ای ابوذر شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده است.

 

آثار در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، پوستر و کاریکاتور، گزارش رادیویی و تلویزیونی، موشن گرافیک و فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی) به سومین دوره از جشنواره ابوذر ارسال شده است.

 

در این دوره از جشنواره، «فاطمه رحیم زاده» و «زهرا مهرور» خبرنگاران خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی موفق به کسب مقام دوم در بخش تیتر و بخش خبر تولیدی شدند و با اهدای تندیس و لوح تقدیر جشنواره از آنان تجلیل به عمل آمد.

 

همچنین از «زینب رمضانی» مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی و «زهرا مهرور» خبرنگار این مجموعه به دلیل جهت پوشش حداکثری «اجلاسیه ملی جهادگران» با اهدای لوح تقدیر شد.

 

گفتنی است، در این مراسم از ۱۳ برگزیده سومین جشنواره ابوذر در بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد. در بخش گزارش خبری از صدا و سیمای خراسان جنوبی «مرضیه شریفی مقدم رتبه اول و مینا حبیبی مقدم» رتبه سوم را کسب کردند.

 

علی جعفری جم، از صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز رتبه دوم در بخش گزارش رادیویی و احمد نیک فرجام از صدا و سیمای خراسان جنوبی رتبه دوم و میثم احمدی برون از صدا و سیمای خراسان جنوبی رتبه سوم در بخش گزارش تلوزیونی را کسب کردند.

 

همچنین در بخش فیلم کوتاه از صدا وسیمای خراسان جنوبی محمدبراتی رتبه اول را به دست آورد. در بخش گزارش مکتوب «عصمت برزجی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول و سمیه محمدی از خبرگزاری فارس» رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

 

در بخش خبر تولیدی این جشنواره، زهرا مهرور از خبرگزاری شبستان رتبه دوم، لیلا لیمویی از خبرگزاری فارس رتبه سوم و همچنین در بخش تیتر فاطمه رحیم زاده از خبرگزاری شبستان رتبه دوم را کسب کردند.

 

در بخش مصاحبه خانم سمیه سلیمانی از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان برای مصاحبه ای بخش ویژه جشنواره (سردار دلها) موفق به کسب رتبه اول و عاطفه جهانبانی از خبرگزاری بسیج موفق به کسب رتبه سوم شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1236796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha