طرح های تولیدی، اشتغالزایی خوبی ایجاد می کند

استاندار خراسان شمالی گفت: طرح های تولیدی، اشتغالزایی خوبی ایجاد می کند که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد روز پنج شنبه (10 آذرماه) در آیین افتتاح واحد تولیدی پوشاک باران دخت شیروان اظهارکرد: باید زمینه اشتغالزایی و درآمدزایی برای افراد جویای کار فراهم شود.

 

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اهمیت اشتغال در جامعه افزود: تسهیلات اشتغالزایی و به دنبال ان ایجاد کارگاه های تولیدی در مناطق محروم کمک بزرگی به اشتغال می کند.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: قلب تپنده و موتور محرک هر منطقه، اشتغال است که باعث افزایش درآمد، ارزش افزوده و  افزایش درآمد منطقه می شود که باید گام های بلندی در این زمینه برداشت.

 

علی جدی عنوان کرد: اشتغال به خاطر ظرفیت بالایش مختص آقایان نیست و امروزه بانوان هم وارد شده و پای کارآمده اند که باید پشتیبانی شوند.

 

فرماندار شیروان هم گفت: دولت سیزدهم اقدامات خوبی در حوزه اشتغال داشته و همیشه در صحنه و محل کار حضور میدانی و قوی داشته که اقدامات خوبی در دست اجرا است.

 

دولت اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: هدف اصلی از احداث چنین واحد‌های تولیدی فراهم کردن زمینه تولید و اشتغال و استفاده از توانمندی و نیروهای بومی و جوان است.

 

فرماندار شیروان گفت: امسال تعهد این شهرستان در بحث مشاغل خانگی، سه هزار و 142 نفر است که تاکنون بیش از 40 درصد اشتغال در بخش های مختلف محقق شده است.

 

واحد تولیدی پوشاک، تولید کننده انواع تابلو برق صنعتی و توری فایبر گلاس امروز پنجشنبه با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

کد خبر 1236812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha