پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند/ جامعه قدردان زحمات پرستاران است

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه عظمت کار پرستاران و کادر درمان در دوران کرونا مشخص شد، گفت: زمانی که خیلی ها از ترس سمت بیمارستان و مراکز درمانی نمی آمدند پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (پنجشنبه 10 آذر) در دیدار با مسئولان و پرستاران بیمارستان ۵ آذر گرگان یکی از شاخصه های مهم و اصلی زندگی حضرت زینب (س) را حضور ایشان در واقعه کربلا و آن حجم عظیم دردی دانست که به حضرت وارد شد اما عمه سادات (س) در مجلس یزید فرمودند در کربلا جز زیبایی چیزی ندیدم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: حضرت زینب (س) با همین یک جمله نشان می دهند کوه صبر و استقامت هستند و در برابر آن واقعه چطور صبوری می کنند.

 

وی ادامه داد: امروز پرستاران ما با الگوبرداری از ایشان در برابر سختی های کار درمانی با صبری مثال زدنی کار می کنند.

 

ملک شاهکوهی با بیان اینکه عظمت کار پرستاران و کادر درمان در دوران کرونا مشخص شد، گفت: زمانی که خیلی ها از ترس سمت بیمارستان و مراکز درمانی نمی آمدند پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از سنگین ترین کارهای عرصه بهداشت و درمان ما به پرستاران برمی گردد، افزود: تقدیم شهدای مدافع سلامت گواه این مسئله است و همه جامعه قدردان زحمات پرستاران هستند.

 

 

کد خبر 1236822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha