اردوهای جهادی فرصت مناسبی برای تربیت نیروهای انسانی با تفکر جهادی است

حجت الاسلام محمدجواد اکبری مطلق با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی فرصت مناسبی برای تربیت نیروهای انسانی با تفکر جهادی است، گفت: ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین دانشجویان و کمک به آموزش و فرهنگ از ثمرات دیگر اردوهای جهادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرپرست و معاون هماهنگی پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی امروز پنج شنبه (۱۰ آذر) با دانشجویان گروه جهادی پردیس شهید باهنر بیرجند که مشغول خدمت رسانی در روستای کم برخوردار «چلونک» شهرستان قاین هستند، دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام محمدجواد اکبری مطلق، سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در جمع جهادگران پردیس شهید باهنر بیرجند گفت: ترویج فرهنگ کار و خدمت به محرومان از اهداف اصلی اردوهای جهادی است.


وی ضمن قدردانی و خدا قوت به دانشجویان جهادگر بیان کرد: اردوهای جهادی ضمن ترویج فرهنگ کار و خدمت به محرومان، راهی برای خودسازی، جهاد با نفس، ایثار و از خودگذشتگی و آشنا شدن مشکلات و برنامه ریزی برای رفع مشکلات است.

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی، از اردوهای جهادی به عنوان فرصت مناسبی برای تربیت نیروهای انسانی با تفکر جهادی یاد کرد و افزود: فضای حاکم بر این اردوها، موجب تربیت نیروهای جوان با روحیه کار و تلاش جهادی و دردآشنا به محرومیت ها برای مسئولیت‌های مختلف می‌شود.

 

وی  در پایان با تاکید بر جایگاه دانشجو معلمان در آینده کشور، اظهار کرد: ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین دانشجویان و کمک به آموزش و فرهنگ از ثمرات این اردوهای جهادی است که وظیفه دانشجو معلمان را چند برابر است.

 

گفتنی است گروه جهادی پردیس شهید باهنر بیرجند به مدت سه روز در حوزه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ایثار و شهادت در روستای چلونک شهرستان قاین فعالیت می کنند.

 

 

کد خبر 1236824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha