وجود ۴۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور

عبداللهی گفت: ۴۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور وجود دارند که با توجه به کمک مالی این افراد باید حقوقی که دارند تسهیل شود و این حقوق در وزارت آموزش و پرورش هم باید به نحو مطلوب رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، مجید عبداللهی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین که امروز (پنجشنبه ۱۰ آذر) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اهمیت بحث آموزش و پرورش در این حوزه همه باید پای کار باشند و تحقق کارها در این حوزه به تنهایی ممکن نیست.

 

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: خیران مدرسه ساز یکی از گروه هایی هستند که نقش بسیار مهم و موثری را در اجرای سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش ایفا می کنند.

 

وی عنوان کرد: یکی از وظایف و رسالت های سازمان نوسازی مدارس بر اساس قانون و مطابق اساسنامه احداث، توسعه و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی است که در این حوزه ما شاهد مشارکت خیران هستیم.

 

عبداللهی  اعلام کرد: ۴۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور وجود دارند که با توجه به کمک مالی این افراد باید حقوقی که دارند تسهیل شود و این حقوق در وزارت آموزش و پرورش هم باید به نحو مطلوب رعایت شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری دولت ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام خیران در نظر گرفته که ان شاالله این پروژه ها تکمیل شوند و رویکرد دولت سیزدهم ارتقای سرانه آموزشی بر اساس استاندارد و توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم است.

 

گفتنی است در این مراسم از تعدادی از خیران مدرسه ساز استان قزوین تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1236828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha