دشمنان به دنبال ضد ارزشی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

حجت الاسلام جلیلیان، گفت: :دشمنان به دنبال ضد ارزشی کردن امر به معروف و نهی از منکر هستند تا ایجاد احساس نفرت، تنفر نسبت به اصل مسئله باعث شود جامعه فکر کند این موضوع یعنی دخالت بی مورد در زندگی است.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ،گفت: دشمنان با جنگ رسانه ای و حرف زدن به دنبال تخریب جامعه به سمت و سوی بی خیال شدن نسبت به مسئولیت های اجتماعی است و با این کار به قسمت های مختلف از جمله حاکمیت، نظام جمهوری اسلامی ضربه می زنند و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را در اولویتشان قرار داده اند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)  در کرمانشاه، افزود: دشمن در جنگ شناختی به دنبال مغایر جلوه دادن اصل وجود نظام اسلامی با منافع و معیشت مردم، ناکارآمد نشان دادن، بزرگنمایی ضعف ها و در کل تصویری دروغین از نظام اسلامی را با واقعیت های کشور است و هدف تغییر باورها با تطهیر رژیم منحوس پهلوی، از بین بردن امید در مردم، هجمه به امام و دهه شصت، هجمه به ولایت، تخریب دستاوردهای انقلاب، زیر سوال بردن استقلال نظام است.

 

وی خاطر نشان کرد: نقش امربه معروف و نهی از منکر، نگهبانی از سایر احکام، کامل کننده امور، رمز رستگاری انسان و جامعه، آینه دار خداوند است که صفات خدا را در و جود انسان می تاباند. نجات و امنیت جامعه در پرتوی عمل کردن به این دو فریضه است که با ایجاد تشکُّل امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد رسانه، تبیین ارزش و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر، قابل تحقق است. 

 

حجت الاسلام جلیلیان ،تصریح کرد: رسانه ها نباید در زمین دشمن بازی کنند و راه حل این شرایط امر به معروف و نهی از منکر و به تعبیر دیگر جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند و باید در این عرصه همه کسانی که به عنوان افسر جهاد تبیین وارد میدان شدند ثابت قدم باشند و با اعتقادی راسخ در این زمینه گام بردارند و اهتمام ویژه داشته باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در کرمانشاه، اظهار کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب با تمام توان به میدان آمده،و حرکت مبتنی بر اغناسازی، علم و آگاهی، اولویت شناسی،  هنرمندانه بودن را در امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار دهیم.

 

وی در پایان گفت: در امر به معروف و نهی از منکر باید مراتب آن رعایت شود، زیرا هدف از آن، رواج معروف و از میان رفتن منکر است. هدف مزبور با نصیحت دلسوزانه و بدون خشونت تأمین شود.

کد خبر 1236849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha