پرستاران بیمارستان ماسال با حضور اعضای کانون زینبیه(س) تجلیل شدند

وحدانی گفت: پرستاران بیمارستان رسالت ماسال با حضور اعضای کانون زینبیه(س) خشکرودبار تجلیل شدند.

سودابه وحدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم خدمت به بیماران قرار دارند و به فرموده مقام معظم رهبری نزد خداوند تعالی ماجور هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: ایثار و فداکاری زمانی در هشت سال دفاع مقدس توسط جوانان مومن جلوه‌گر شد و امروز در عرصه خدمت رسانی به بیماران توسط کادرهای درمانی متبلور است.

 

وی گفت: کادر درمانی و پرستاران به صورت شبانه روزی در طول 2 سال گذشته عرصه مبارزه با ویروس کرونا و  در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و این تلاش ها و زحمات جای تقدیر و تجلیل دارد.

 

وحدانی تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) با حضور در اورژانس بیمارستان رسالت ماسال از پرستاران این بیمارستان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: کودکان این کانون هم با کشیدن نقاشی و هدیه به پرستاران از آنها تکریم به عمل آوردند.

کد خبر 1236855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha