پرداخت بیش از ۵۸۸ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک های عامل رضوانشهر

صفوی گفت: در هشت ماه سالجاری از سوی بانک های عامل شهرستان بیش از ۵۸۸ میلیارد ریال تسهیلات درحوزه‌های مختلف به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی ظهر امروز(پنجشنبه، 10آذر) در جلسه شورای هماهنگی بانک ها که با محوریت تسهیل در پرداخت تسهیلات تبصره 16 و 18  ازدواج، فرزندآوری، مشاغل خانگی و... شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از دستورالعمل های مهم مورد توجه مقام معظم رهبری و ریاست جمهور موضوع ازدواج، فرزندآوری و افزایش جمعیت کشور است اظهار کرد: برای دستیابی به این مهم باید از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده کرد.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: در هشت ماه سالجاری از سوی بانک های عامل شهرستان در حوزه مشاغل خانگی 11میلیارد ریال در بخش مستقل و پشتیبان، در حوزه فرزندآوری تعداد 376 فقره به مبلغ بیش از 130 میلیارد ریال در حوزه ازدواج تعداد 344 فقره به مبلغ حدود 447 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: روسای بانک های دولتی و خصوصی در راستای سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، حمایت جدی از طرح‌های اشتغال آفرین و دانش بنیان داشته باشند.

 

صفوی برعدم سخت گیری بانکها در پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن نیز تاکید و خاطرنشان کرد: بانک‌ها در تامین سرمایه برای واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات  مسکن، ازدواج، فرزند آوری، اشتغالزایی و قرض الحسنه به مردم بالاخص اقشار آسیب پذیر باید بیش از پیش تلاش کنند.

کد خبر 1236860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha